pagina-banner

E motociclette anu trè tippi di trasmissione: trasmissione di catena, trasmissione di l'arburetu è trasmissione di cinturione.Sti tipi di trasmissioni anu i so vantaghji è svantaghji, trà quale a trasmissione di a catena hè a più cumuna.

Cumu mantene a catena di motocicletta

1. U tempu di mantenimentu.

a.Sè vo viaghjate nantu à a strada di a cità cù u trasportu normale è senza sedimentu, duvete generalmente pulisce è mantene una volta ogni 3000 chilometri.

b.Se ci hè un sedimentu evidenti quandu surtite à ghjucà cù u fangu, hè cunsigliatu di lavà u sedimentu immediatamente quandu vultate, è poi applicà l'oliu lubrificante dopu chì hè asciuttu.

c.Se l'oliu di a catena serà persu dopu avè guidatu à alta velocità o in i ghjorni di pioggia, hè ancu cunsigliatu di fà u mantenimentu.

d.Se a catena hà accumulatu una capa di macchia d'oliu, deve esse pulita è mantinuta immediatamente.

2. Ajustamentu di a catena

À 1000 ~ 2000 km, cunfirmà a cundizione di a catena è u valore currettu di a stretta (differenti secondu u tipu di veiculu).S'ellu supera u limitu, aghjustate a tensione.U valore propiu di i veiculi generale hè di circa 25 ~ 35 mm.Tuttavia, s'ellu hè un veiculu generale di strada o un veiculu off-road, a stretta di ogni veiculu hè sfarente.Assicuratevi di aghjustà a stretta à a più adatta dopu avè riferitu à l'istruzzioni di u funziunamentu di u veiculu.

3. Pulizia di a catena

Se fate voi stessu, portate i vostri arnesi: pulitore di catene, asciugamani, spazzole è bacinu.

Dopu avè cambiatu à l'ingranaggio neutru, gira lentamente a rota manualmente (ùn cambiate micca a marcia bassa per u funziunamentu, chì hè faciule per pizzicà i dita), è spray l'agentu di pulizia.Per evità di spruzzi di detergente in altre parti, copre cù asciugamani.Inoltre, quandu spruzzate una grande quantità di agenti di pulizia, mette u bacinu sottu.Se ci hè una sporcizia stubborn, per piacè spazzola cù una spazzola.A spazzola d'acciaio dannu a catena.Per piacè ùn aduprate micca.Ancu s'è vo aduprate una spazzola suave, pudete ancu dannà u sigillu d'oliu.Per piacè aduprate cun prudenza.Dopu avè spazzolatu a catena cù una spazzola, per piacè sguassate a catena cù una spugna.

4. Lubricazione di a catena

Quandu lubricate a catena di sigilli d'oliu, per piacè aduprate l'oliu di catena chì cuntene cumpunenti lubrificanti è cumpunenti di prutezzione di sigilli d'oliu.Quandu spruzzate l'oliu lubrificante, preparate i seguenti arnesi: oliu di catena, asciugamani, bacinu d'acqua.

Per fà chì l'oliu di a catena penetre in u spaziu di ogni catena, per piacè girate lentamente a rota à una distanza di 3 ~ 10 cm ogni volta è spruzzate l'oliu di a catena in modu uniforme.Per piacè copre cù una tovagliola per impedisce chì l'altri parti di esse toccu.In casu di spruzzatura eccessiva, per piacè mette u bacinu d'acqua sottu per a cullizzioni è u trattamentu centralizzati.Dopu chì a catena hè spruzzata cù l'oliu di catena in modu uniforme, utilizate una spugna per sguassate l'excedente di grassu.

5. Tempu di rimpiazzamentu di a catena

A catena di sigilli d'oliu corre circa 20000 km in boni cundizioni, è hè cunsigliatu di rimpiazzà a catena di guarnizioni d'oliu quandu corre circa 5000 km.Quandu si rimpiazza a catena, assicuratevi di cunfirmà u stilu di a catena è s'ellu ci hè un sigillu d'oliu.


Tempu di posta: 05-Jan-2023